Thursday, 26 April 2012

Terima Kasih :)



Assalamualaikum, apa kabar korang? sehat?...mudah2an sehat belaka, ok, sebelum ni aku pernah cerita yg aku bakal menduduki ujian MEdsi, tapi aku xde buku untuk buat rujukan sbb aku xpernah taw ap itu MEdSI, hehehe, tiba2 ad rezeki org belikan aku buku ni, kira mcm hadiahlah jugak, hehe, terharu pun ad...dia juga merupakan guru di salah sebuah sekolah di Melaka...nasihat dia supaya aku buat yg terbaik...terima kasih ustazah dot dot dot...hehehe..doaka kejayaan sy di sini...
Semoga aku dapt menjawab dgn cemerlang...amin

P/S: owh, rupa2nya MEdSI dan Mtest adalah dua ujian yg berbeza...baru taw..:)





4 comments:

  1. wahh tahiah ya..moga terus berjaya!!!amin ;-)

    ReplyDelete
  2. Ayu follow sini jgk;-) 147 ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayu baru follow eh..ingtkan dah follow, hehe

      Delete

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters