Sunday, 8 April 2012

Sunyinyer malam ni...




Ku susuri, malam ini yg tidak berbintang sunyi sepi...lalala...eh ni lirik lagu...hahaha...malam ni aku rasa sunyi sangat, bosan la pulak duduk sorang2 nih...tinggal aku ngn adik aku jer kt rumah itupun dia dah tidor, jarang berlaku situasi begini kerana selalunya rumah aku memang riuh, maklumlah adik beradik 8 org :), ayah, akak, adik sume pergi kerja, mak pulak pergi  rumah sedara...ntah tak taw nape tgok tv pon xde mood, tetiba rasa mcm xde criter yg best pulak...fuhh, rasa2nya mcm ni la agaknya kawan aku yg duduk sorang2 kt rumah dia tu eh, org bujang la katakan, patutlah selalu ajak aku lepak rumah dia..huhu



Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters