Sunday 29 April 2012

Ada Apa dengan PTPTN



Hurrrmm, petang khamis aritu (26 April 2012) tiba2 aku dpat panggilan no. yg tidak dikenali. rupa2ya panggilan tersebut dari PTPTN. Ermmm, dia nak mintak aku bayar hutang ker, maapla yer, aku x kerja lagi...huhu, tapi bukan itu yang dia mahu, dia tanya aku adakah aku ada pergi interview PTPTN masa bulan 2 aritu, aku ckp ada, owhhh....rupa2nya aku dapt kerja kt PTPTN. maka, dia pun meyuruh aku untuk melapor diri pada hari rabu ni (2 Mei 2012) berserta dgn dokumen2 yg dia kehendaki. Akibat terlalu lama menunggu jawapan temuduga tersebut, maka, aku ingatkan yg aku x dapat. Tak ade persediaan langsung, sekarang ni family sume pergi ke perak, maka aku kena tunggu kepulangan mereka untuk berbincang hal ini. Nak pergi ke tak???? Hurmmmm....



Negara Pelawat

free counters