Saturday 27 July 2013

Abang Sidi ceritalah lagiiiii..... :)

Jeng3, dulu masa aku kecik2 dulu bila masuk je bulan ramadhan mesti je ad rancangan kanak2 pasal ramadhan, banyak sgt sampai aku x ingat dah nama rancangan tersebut, mungkin salah satu faktornya ialah ramadhan dulu adalah pada musim cuti sekolah....budak2 yg sebaya aku mesti taw...baru2 ni aku ad teringat cerita pasal abg sidi ni sbb kwan aku ad nyanyi lagu tema dia....hahaha, kelakar pun ad, best je kalo ingtkan ramadhan masa kecik2 dulu, crite ni menceritakan kisah2 yg berlaku ada zaman nabi dan para sahabat dulu2...skrg ni cerita kt tv bnyak yg merapu2...huhuhuhuhu...


Dgr lagu tema abg sidi di bawah:




3 comments:

  1. Cerita ni serious best. Kenapa la dh takde cerita abg sidi ni.

    ReplyDelete
  2. Cerita ni serious best. Kenapa la dh takde cerita abg sidi ni.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kepada kawan saya Haikal kerana mengimbau kembali kenangan ini.

    ReplyDelete

Negara Pelawat

free counters