Monday, 23 April 2012

Alamakkk....!!!



" SEMAKAN panggilan menduduki Ujian MEdSI adalah melalui laman web Majlis Peperiksaan Malaysia (MPM) di http://webmpm.mpm.edu.my/medsiregter/ mulai 20 April hingga 27 April 2012. Tarikh menduduki MEdSI adalah pada 28 April 2012 (Sabtu) "



Alhamdulillah, aku dipanggil untuk menduduki ujian MEdSI, berita gembira untuk seisi keluarga, hahaha, aku kena stragle bersungguh2 sbb dgr cerita ujian ni susah skit, x taw la mcm maner nanti aku jawap.. Tapi disebalik berita gembira ini, aku sedih jugak kot...mmmm, nak taw kenapa???,



sbaaab pada 28 april 2012 abg aku menikah jauh ke utara, dan sudah tentunya aku x dapt pergiii...huhuhuhu, baru rancang nak jalan2 ke utara tp nak buat mcm mana dah xde rezeki aku, aku berdoa semoga abg aku bahagia bersama pasangan pilihannya selama2nya, insyaAllah, amin...ada kalanya kita kena megorbankan sesuatau untuk mendapatkan sesuatu yg lebih baik. Sesungguhnya Allah lah jua sebaik2 perancang...Doakan kejayaan aku yer kawan2.. :)

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters