Sunday, 1 April 2012

Dia BUKAN Aku...







Hurmmmm.... dah berapa kali aku ditegur atau disapa oleh org yang aku tak kenali, *apa yang diorang buat??  nak taw, diorang panggil aku dgn nama abg aku, heyyy amirul *bukan nama sebenar  apa kabr??? aku pun, haaaah, awak silap orng ni, sy ni adik dia, aku senyum jer, senyum je lah, xkan nak gelakkan kot  , rupa2nya diorang ingatkan yg aku ni dalah abg aku..hahahaha....
kemudian ad jugak pak cik yg pernah tgur aku dan abg aku (ni abg aku yg lagi satu), nak taw dia ckp ap? awak ni kembar eh?? hahaha, xla pakcik dia  ni abg saya tp bukan abg kpd kembar la yer ...haha, oklah itu jer yg aku ingt..kenangan yg xkan aku lupakan kottt...hehe...mgkin korang pernah lalui situasi yg sama?








3 comments:

  1. nie tutorial nye

    http://iemagurlz.blogspot.com/2012/04/tutorial-cantikkan-sidebar.html

    ReplyDelete
  2. ada jugak fendi iaitu org selalu slh mmbezakan sy dengan aaron aziz * matylarrrrr hahahahha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker mad...tp sape aaron aziz tuu?? wa tarak kenal la..hahaha

      Delete

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters