Wednesday, 7 August 2013

Santan habisssss!!!!!




HAHAHA, mcm kt dalam iklan tv la pulak menjerit, ehhhhh, x menjerit pun, sje je nk kasi gempak,
Malam tadi masa lepas berbuka aku ad bgtaw mak supaya beli santan untuk buat lemang nnt, ohh, mak aku lupa yg santan blom beli lagi, biasalah hampir setiap kali nak raya kerja aku mesti g carik santan sbb tu aku ingat je bnda tu dlm kepala hotak ni, hihihih, tapi alhamdulillah pagi td abg aku pagi2 dah keluar rumah g pasar crik santan maka kurang sikit beban aku, huhuhu, korang dah crik santan lom, kalau tidak menjeritlah korang SANTAN HABISSSSSSS!!!!! WAKAKAKAKA

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters