Friday, 2 August 2013

Iklan Raya Maxis 2013

Dah tgok iklan raya maxis 2013??? Iklan raya maxis kali ni best jgak lar, mesej yg nak disampaikan kepada penonton ialah bila kita balik raya, kita kan nak jumpa sanak saudara untuk bersuka ria dan bukannya masing2 menghadap gajet masing2 kan...bila kita balik raya masa ni la kita nak luangkan masa bersama2 dgn sanak saudar, bermain bersama2 dan sebgainya, yg menariknya permainan yg diorang main adalah permainan yg jarang budak2 zaman skrg nak main, betul2 nostalgia, mengimbau kembali zaman kita kecil2 dulu...gud job!




Tonton iklan di bawah:  AD WIFI TAK???


*pssssssttt, korang perasan tak Apa yg aku perasan, diorg berborak sambil ad air atas meja sdgkan blom raya lagikan kan??? HAHAHAHA

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters