Monday, 27 August 2012

Oh My Burger!

Salam, lamanya dah x update blog ni kan...huhuhu...sempat lagi kan nak ucap "Selamat Hari Rarya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin :)", MMmmm....nak criter ap ek? haaaa, kalau criter pasal makanan mesti korang suka punyer kan..hehehe, ni nak criter ckit pasal B.U.R.G.E.R. Aku antara peminat burger, kalo bosan je mesti nak crk burger, x taw nape, hehehe, kdg2 tu sampai pergi kedai aku beli sendiri bhan2 untuk memasak burger seperti daging, roti, sayur, sos, mayanis, telur, dll...lepastukan kalo beli pulak, mesti nak yg spesel punya, ala yg biasa punya dgn yg spesel punya harga lebih kurang sama jer kan...tp skrg ni aku bercita2 pulak nak buat je daging burger tu sendiri...lagi puas hati ek...hehehe


Beef Oblong Special

Chicken Burger Special

Made in Wangsa Maju (this picture was taken by my cousin)
*kalau x silap, ni Burger Bakar Kaw Kaw
kalau korang mempunyai tempat2 yang menarik yg menyediakan menu burger, bgtaw la yer...hehehe
p/s: area Melaka dan K.L je eh :)

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters