Tuesday, 27 March 2012

LAWAK KE, DER ?

Siapa dah tgok?? lawak ke der live di istana budaya, aku tgok kat youtube jer, hahaha.. rezeki aku lepas je tgok kt youtube, uploader tu delete video nih..hahaha, kt sini nak criter sikit pasal lawak ke der, secara keseluruhannya ok, memang kelakar, nabil cuma jd pengacara, masa aku tgok tu kump osbon xde buat persembahan, tp bila tgok gambar kt atas ni baru aku paham..diorang ad giliran masing2..
apa yg aku paham watak2 mereka adalah lebih kurang sama seperti semasa mereka menyertai  maharaja lawak dan maharaja lawak mega..tapi cuma ad seorang je pelawak yg belum pernah menyertai mana2 pertandingan  lawak di astro iaitu harith iskander dan lawaknya boleh tahan juga..
jadi sape yg blom tgk boleh la tempah kt astro first takpun tggu je la sape2 yg sudi nak upload video tersebut..haha
p/s: penulis pun suka melawak jugak...hehehe

1 comment:

  1. ska tgk lawak jozan..tgk sorg2 pn trgelak..hehe

    ReplyDelete

Google+ Followers

Negara Pelawat

free counters